Munkir i Nekir u obilasku džemata općine Cazin pred izbore

Tako u sobi kada spavaš i kada se probudiš u mrkloj tami, ako se neko nalazi pored tebe osjeti se nekako, osjeti čovjek da je neko prisutan. Pa ćeš nakon toga vidjeti nekoliko očiju kako te gledaju..To su strašni Munkir i Nekir - dva prerušena strašna u čovjeka koji će doći svima nama do izbora. Doći će sa posebnom zadužbinom, od koje je zavisio njihov početak, njihova opstojnost do danas ili od čega će zavisti njihov kraj. A to se zove ''GLAS''.

Munkir i Nekir - kako stoji u njihovom opisu da su preobučeni u ljude, za nekog su meleci a za nekog strah od koje se ledi krv u žilama. U stvari njihov izgled je sasvim drugačiji nego što ih možete vidjeti kako hode po Vašim džematima, oni u stvarnosti su tamnozelenog izgleda, tamnih lica, duge kose, njihov glas je poput glasa grmljavine, iz očiju im svjetli kao što svjetli zvijezda Danica, imaju duge zube, velike zube i velike noge... Kažu učenjaci iz Islamske Medrese u Cazinu da se takvi zastrašujući kako stvarno izgledaju pojave među ljudima i da dođu recimo u neko naselje, selo ili grad, ljudi bi se naprosto prestravili od njih. Šta  bolan predstravili, ljudi bi umirali od straha. Zato su prerušeni u obliku čovjeka kako bi svoju opstojnost i želju za vlasti tražili na drugi suptilniji i primamljiviji način.

I kad im se najmanje nadaš, pazi se, pojave se najčešće u vrijeme džume namaza. Zadnji put viđeni kako nam javiše Gnjilavčani u džematu Gnjilavac, nakon proučenog ezana umjesto da se pristupi klanjanju samog obreda džume namaza, svojom zastrašujućom prijetnjom kod imama džamije na Gnjilavcu, promjenu se tok  samog religijskog obreda. Munkir je načelnik svi muslimana u Cazinu a Nekir je visoki dužnosnik i to predsjednik Medžlisa Islamske zajednice u Cazinu.Nisu male zvečke. I tako naredi on (Nekir) da se čitaju i reklamiraju  svi poduhvati o izgradnji raznih puteva i putića i svašta još nešto koje izgradi Munkir iz općinske kase i reče gromoglasno: Pa zar niste mu zahvalni.   

Trenutno je Nekir u Parlamentu Federacije kao kadar 'Asda' a ujedno je kontakt osoba za milionske transfere za izgradnje džamija i islamskih centara. Moć caruje u njima a budale klade valjaju, ma ko se to od sitnog zuba ustupi silniku suprostaviti. Preko kojih računa sredstva se koriste to robovi sitnog zuba znati neće. Nekir je i vlasnik Pekare u Cazinu na Maloj Lisi koja mu vjerovatno služi da ponekad nahrani i ugoji svoje robove kako bi ih tako sočne kasnije oderao ko jarca u svojoj liturgiji.

Danas Gnjilavac, sutra Ostrožac, Cazin, Koprivna, Mutnik, Stijena i tako redom od džamije do džamije, od mjesne podružnice do mjesne zajednice, svugdje će Munkir i Nekir da zavire, poslušne da nagrade a  neposlušne da kazne. Oni su uvijek u prvim redovima i safovima po džamijama, oni se poštuju kao uzvišeni posrednici 'Asda'. Njihova blagodat preko 'Asda' na ovdašnjom svijetu je dar Božija a za sve druge nesretnike i podanike su u službi posredovanja  tuge, žalosti, bola i plača između Boga i čovjeka.

Ništa se slučajno ne dešava u Cazinu bez znanja Munkira i Nekira  i njima na desetine sličnih najbližih podanika od kojih jedni  iz straha a drugi iz  lagode traže glas svakog čovjeka, glas svog podaničkog naroda.

Ko se to usudi da kaže Munkiru i Nekiru, Vas za mjesec i pol dana na tim pozicijama gdje jeste više neće biti. Priprema se velika oluja gdje će se perom i olovkom označiti Vaš dugogodišnji kraj. NIKO.

Cazin, 19. 08. 2016. godine

 

Ljuta Krajina

 

NAPOMENA: Poštujući slobodu govora portal Ljuta Krajina je omogućio svim građanima pristup javne riječi iza kojih stoji autor naznačenog teksta, kao i posjetiocima da slobodno komentarišu članke poštujući pravila javne riječ

 

 

 

Općine Unsko-sanskog kantona

                 

Android App za LjutaKrajina.net